torsdag 8. april 2010

Finner ikke no tittel jeg!

Ja'a, nå er det en stund siden jeg har skrevet! Har ikke skjedd så mye veldig nytt :)
Ting er forandret her på Danvik, og det må jeg bare godta. Det er bare tre uker igjen på selve skolen.
TRE uker! Uff, det er forferdelig trist altså! Har skjedd meg så mye dette året, så utrolig mye!
Fått meg nye erfaringer og opplevelser. Det har skjedd både negative og positive ting, og alt skal jeg ta med meg. alt i alt så blir dette er uforglemmelig år. Ja, det blir det :)   10. mai skal vi lansere antologien, så folk som bor i Drammen eller i nærheten er velkommen til Drammensbiblioteket, Papirbredden! Tidspunkt er jeg ikke sikker på enna, men sier fra så fort jeg vet :)

Påskeferien var utrolig koselig! Onsdag møttet Sebastian, Maia-beth, Madeleine, Markus og Fredrik i Østfold der vi dro til Strømstad og deretter harry-shoppa. koselig! Så ble jeg og fredrik i hytta til madde i Hvaler til torsdag! Dødskoselig! Og på torsdag dro fredrik og meg til meg og var der til lørdag og dro til ham da og var der til tirsdag. Onsdag = Danvik :) Veldig fin påskeferie! Savnet hjem, men snart skal jeg jo bo der en lang stund så det er jo greit. MEn nå er det snart lunsj og jeg må nok en tur på do!

OM EI UKE ER VI I ET FLY PÅ VEI TIL SAN FRANSISCO / LA!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar