torsdag 8. oktober 2009

Bursdag, Løvebakken og Pizza!

Tirsdagen 6. oktober skjedde det mye rart!

Først og fremst fikk jeg mange klemmer og en tyggis, kort, gave, melkesjokolade, Peer Gynt Turbuss Magasin, 15 kr til brus, strippeshow(!) og mange snille komentarer. Det var min bursdag!!!
Det var litt rart å ikke være hjemme den dagen, men med alle de koselige Danvikene gikk det veldig bra uansett. Absolutt en av mine koseligste bursdager!
Samme dagen dro vi til Løvebakken for å være publikum. Jeg hadde ikke sett på det før, så jeg var spent på hva som var å vente. Og jeg likte det! Morsomt, teit og bare gøy! Så da kommer vi på TV en eller annen lørdag på NRK. Følg med, følg med!
Deretter ble vi spandert pizza på Dolly Dimples av en av lederne på skolen. Så 150 elever trengte seg inn på Dolly, og ikke alle fikk plass. Flere av oss måtte stå og spise, og hvis vi var heldige fikk vi plass for å sitte. Jeg var heldig denne gangen! Folk var så hyggelige og lykkelige denne dagen! Det ble mye på en dag, men synes det bare er greit jeg da. Liker når det er spenning i hverdagen, og ikke veldig rutinete :)

Grunnen til at jeg skriver dette to dager senere, er fordi jeg ikke klarte å logge meg inn på bloggen! Mine medstudenter tenkte da at jeg kanskje logget meg inn med feil mail-adresse. Og det var jo riktig da!
Så følte meg litt smådum, men da er det jo bare å le! Akkurat nå er jeg kjempe trøtt, så må nok ha litt mer enn 3-4 timer søvn de neste nettene.

Men nå er det lunsj!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar