søndag 4. oktober 2009

Mer kos!

Dagen i går var bare moro! Jeg og ei venninne av meg var i Moss og storkoste oss med vindushopping, kake og Kaffe Mokka! Naminam! Vi hadde ikke sett hverandre siden sommeren, så det var mye å snakke om.
Deretter dro vi til No Limits der bror skulle spille bass. Flink han :D Kjempe stolt :)
Ho dro tidlig, mens jeg ble der og sosialiserte meg litt med venner! Jeg drar jo i morgen tilbake til Danvik...det blir litt rart egentlig. Har jobbet der jeg jobbet i sommerferien og har møtt de samme menneskene igjen, så det føltes som om Danvik aldri hadde vært. Veldig merkelig følelse, og blir nok merkeligere når jeg kommer "hjem" i morgen! Men blir jo kos å se alle sammen igjen, selvsagt.

Idag frøs jeg hele morgenen på jobb...høsten er her!! Men fikk snakket masse med vennene mine igjen da.
Så har jeg feiret bursdagen min, som er på tirsdag, med noen venner og familien min. Kjempe koselig :)
Kunne ønske man alltid hadde bursdag! nei..det gjør jeg egentlig ikke...jaja
Så nå sitter jeg her trøtt, og klar til å legge meg...nei, har ikke på meg pysj enna..ok, nå føler jeg at jeg bare skriver for å skrive noe, men synes det er gøy å lese senere hvor rar jeg var når jeg skrev alt dette. Haha...

Vel, da er det en ny dag i morgen med nye muligheter! Vet ikke helt når jeg drar til Danvik, men kommer meg frem en eller annen gang på en eller annen måte..mhm, akkurat!

Så, sov godt !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar