mandag 16. november 2009

I det siste!

Nå er det en stund siden jeg har blogget og kan ikke huske alt siden da.
Det viktigste:

Vært sammen med Fredrik nå i en måned :D
Vært i Azerbaijan!!
Ryddet rommet!
Bror på sykehus :( vi ber for ham og tror på at han kommer ut denne uka! Elsker deg, lillebror<3

På Danvik skjer det ikke en veldig masse...det har snødd her, men den forsvant dagen etter med regnet..selvsagt.
Noen har blitt skadet, det er et telt ute i hagen, og det blir fort mørkt. Ingen tvil om at vinteren er her, men har ikke helt den julestemningen enda.
O, i dag hadde vi "gangmøte" i huset vårt der vi fem var samlet første gang på lenge! Hørte på Frank Sinatra, drakk kakao og satt og koste oss :D
Har også prøvd å installere noen greier på pc'en for å få filmene jeg filmet i Azerbaijan over til pcen slik at jeg får redigert og slikt..men neida! det vil den ikke! Er utrolig lei etter å ha prøvd i hele da'n, så har gitt opp...vel, kanskje jeg prøver i morgen igjen :)

                                                                 Men nå er det nattinatt for min del!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar