søndag 3. januar 2010

2009 oppsummering!


En liten oppsummering her:

- Siste år VGS
- Pappas ulykke
- Russ
- Jordbærbua
- Danvik = Nye venner                                  
- Fredrik <3 <3 <3 <3 <3
- Azerbaijan
- Lillebror operert 2*
- Chile



Så det har altså hendt en litt av hvert. Både negative ting og positive! Et spennende år vi nå har sagt hade til.  Rart? Ja, det er det. Enda et år forsvant! Det absolut beste som har hendt meg dette året er Fredrik og turen til Azerbaijan! Vel, Fredrik er det beste noen gang!!! Han er så god. Vil ikke miste ham! Og den tanken skremmer meg når det gjelder året 2010. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre, men han skal studere i Trondheim som ligger 8 timer fra meg sånn ca...vet ikke...det er skremmendes! Men som jeg ofte sier så må vi leve dagen. Leve stundene vi har sammen og nyte det. Jeg er utrolig glad i ham, men om jeg tenker mye på fremtiden ødelegger jeg det. Jeg vil leve nå og ikke I fremtiden. Om du skjønner hva jeg mener. Vil ikke leve inn i fremtia når jeg enda ikke er der enda, for da lever vi ikke her og nå!

vel, jeg tror 2010 blir et spennende år. Jupp, det er det jeg tror! Nå er det bare 17 dager til jeg ser min kjære igjen :) det blir godt det :)

gleder meg veldig!

Vel, håper alles drømmer for dette nye året går i oppfyllelse! :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar